15 Temmuz 2009 Çarşamba

YILDIZLAR BİLİYOR

Yıldızları indirmek isterdimBu gece tüm yüreğimle senin gözlerine.Onlara inandırdım sadeceNasıl deli deli sevdiğimi, Onlar biliyor sadece,inanma,güvenme sen kimselere.Onlara inan,yıldızlar anlatsın sana sahileri.Herşey zor demiştin ya banaGerçekten de çok zormuş bu hayat.Acılarla yaşamayı,onuda bırakAcılarla bile gülmeyi öğretti bana...Katlanıyorum,sabrediyorum ve bekliyorum.Seni çok iyi tanıyorum.Döneceksin hemde güzel şeylerle...Bunun hayaliyle yaşıyorum ben sadeceHemde gözümdeki yaşı,Kalbimin akışını sileceksin...Bir gün bana geri döneceksin sevgilim...Her gün tek başıma oturmaktan,Seni düşlemekten yorulmadım...Gene yorulmayacağım.Sevdikçe seviyorum gene seni.Usanmadan,sıkılmadan...Yüreğimi,kalbimi bağladım başka sevdalara.İstemem senden gayri bir mutluluk...Ben böyle sevdim aslında seniDeli deli,anlamadın.Ne yaptın..Gözü yaşlı bıraktın.Yine yanıyor yüreğimAma sabrediyorum.Çünkü sevdiğini biliyorum.Kaderimiz böyleymiş,kader diyelim.Ama sevdik.çok şeyde çektik.Yıldızlar biliyor,sadece onlar...Sen başkalarına değilONLARA İNAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder