22 Temmuz 2009 Çarşamba

SENİ SANA ANLATIYORUM

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı
Seni satırlarla bile anlatamadığım
Aklımdaki,fikrimde ki,zihnimde ki
Sensin sevgilim...
Şimdi beni dinle ve tek kelime söyleme
Seni niçin sevdiğimi
Aklımdakinin,beklediğimin
Niçin s€n olduğunu anlatıyorum
İlk defa zorla sevmek istemedim birisini
Gönülden yüreğimden apansızca geldi
Niçin sevdim seni?
Seni sen olduğun için
Hayallerimin,kurduğumun masalımın
Baş kahramanı gibi sevdim seni
Yıldızlara baktığımda bişey anlıyorum şimdi
Bi şarkı çaldığında
Hele yalnız kaldığımda
Mutlu iki çift gördüğümde
Her elim telefona gittiğinde
Şiirler okuduğumda
Gözlerim her dolduğunda ve ben deli gibi seviyorum
Her şeyin bi anlamı var artık
Kanadı kırık yavru kuşun
Ağlayan iki çift gözün
Mevsimin,bu hayatın,dünyanın
Hep bi anlamı var bende
Eski ben değilim şimdilerde
Beni öyle çok değiştirdin
Hayata yeniden geldim sanki seninle
Bendeki senle mutluyum
Affetmeyi gösterdin bana
Sabretmeyi beklemeyi
Yağan yağmurun bile güzelliğini
Nice güzel günler görmemiz gerektiğini anımsattın
Ve içimdeki o melek gibi seninle öyle huzurluyum ki
Sen hangi diyardan geldin?
Görmediğim,duymadığım,hiç bilmediğim
Herşeyi gösterdin bana,
Şimdi sımsıkı bağlıyım sana
Ne kadar engel çıksada
Yanında olmayım her defada
Belki yine seni sana anlatamadım ama
Anlatılmaz sadece yaşanır
Yanında hep var olmayı
Seni seninle yaşamayı
Ve en önemlisi de
Seninle yaşlanmayı diliyorum...
Seni çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder