22 Temmuz 2009 Çarşamba

_ADI AŞK_

Seni seninle yaşıyorum sevgilim
Ellerim telefonda hep bekliyorum
Ne kadar uzağımda olsanda
Seninle yatıyor,seninle kalkıyorum

Gündüzümde sen,gecemde hayalin
Karşımdaki hep sen,senin sesin
İstemeden herşeyim sen,hep sensin
Sen canım sen içim sen herşeyimsin...

Hiçbirşey engel değil sevgime
Ben bi bütün olmuşum zaten seninle
Mevsimim,yağmurum,karım sen olmuşsun
İstemeden koca bi aşık olmuşum

İyiki geldin benim dünyama
Mutlu ettin,güzelliklerle hüzünlendirdin
Kendine aşık ettin,
Sen canım oldun,içim,herşeyim

Hayal bile kurmak mutlu ediyor bizi
Sevginle çepçevre sardın hep beni
Bu nasıl sevgi,nasıl aşk bizdeki
Sesini duymak mutlu ediyor içimizi

Hiç bitmesin içindeki bu aşk,bu sevgi
Mahrum etme ne olur bnden kendini
Öyle alıştım öyle güzel ki
Mutluluk bir oyunmuş oynuyorum şimdi

Benim baharım sen oldun
Geldin ama bahar gibi çabuk geçme emi,
Kal hep olduğun yerde
Sakın gitme bi yerlere

Nazarlardan sakınalım
Bi ömür mutlu olalım
Sevmekten hiç bıkmayalım
Sen canım sen içim sen herşeyim...

Çocuklar gibi mutluyum şimdi
Onlar gibi deli doluyum
Bu oyun bu masal hiç bitmesin
Hiç gemesin içimizdeki...

Korkmuyorum gelecek günden
Karanlıktan,ağlamaktan
Çünkü sen varsın biliyorum
Sen canım,sen içim sen herşeyim

Bu satırlar bile anlatamicak beni
Bi nebze rahatlatır ama içimdekini
Sen sevdiğim ve hiç doyamadığım
Hasretinle yandığım sevgilim...

Bitip tükenmeyen kıpırtım,
Heyecanım,mutluluğum
İçimdeki koca bir sen
Herşeyim bi anda oldu SEN

Herşey mevsiminde güzel
SENİN mevsimin BEN
BENİMKİ de SEN
Sen canımın içi sen herşeyim

Deli dolu sevdiğim
Uğruna herşey vereceğim
Beklediğim,yolunu gözlediğim...
İşte sensin herşeyim SEN

Kaderim SENİNLE olsun
Alınyazım SEN ol,
Mevsimim sen,ismim SEN
Her yanım SENİNLE olsun
Koca bi sevdamız olsun
ADI DA AŞK OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder